Anthony Bourdain's Life Advice Will Change Your Future (MUST WATCH)

Anthony Bourdain tells some valuable advice about his life before his passing. He will be dearly missed by many. If you are having a difficult time and are contemplating suicide. Please Call 1-800-273-TALK (8255) for help and support.Subscribe for Motivational Videos Every Weekday, Helping You Get Through The Week! us on:Instagram: Thanks To FastCompany for sending us the footage:Please support their channel and support their wonderful work!----------------------------------------­­-------------------------Footage licensed through Videoblocks and Videohive.----------------------------------------­­-------------------------Help us caption & translate this video!

kimberly manuel

Heh..... I don't even know if I have depression I have 7 or 8 of those facts. But I wanna have a therapist or phsycologist to ask, but it will just waste my moms time and I,don't want her to be mad at me so.... I guess I'll see what happens in the future. Oh!! And I know she uses a micron pen!! OMG I love those!!! 😍😍

Carrot Top

I admit I'm mostly Paul (sometimes the others too) and I hate that about myself, I wish I was more like Lilly.

Though I get it times get tuff, but that’s not really that good of a solution.

Roper

Anyone else almost 15 and never been kissed

Jack Tilton

Packers

Olivia Hamilton

Y'all are my favorite you tubers!!!!!!!!!!!!!!!!💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾💪🏾

Professional Noob

...

praveen kumar

Visit India only plastic caver😁😁😁😁😁😁😁

cincin75ytb

Half life 3. LOL. XD

Chicago rapper!

Thọ Tăng

What

Bloody Kristine

Am a fat girl, but that didnt stop me for geting a boyfriend🥰

Yerim

a new eargasm video...!I almost shed tears... in awe.

jan zorc

RIP'the old guy'

issam

January 2019? Like

Isaiah Arnett

Anyone else get the FREAKIN vegan ad

Zincore Music

but the things she said might not be real tho

Roro L

I clicked as soon as I read the title... I met a wonderful guy and he and I were together for 6 months.. He recently passed away and we never got the chance to actually meet... Love is great, cherish as long as you have it... 😔💖

Dmitri Clovech

@icanbe231000 do it man, itll change your life

Ian Johnson

ryan swope is really awesome

Kreb Star

This video literally gave me a seizure... Really wtf

Francesco Sansovini

Who is panda 🐼???

Adeline Villareal

I’m sorry Me: KITTENS???

Maik Rey OwO

Alv que habla español 0.0

dennis3441

no problamo, my good man :)

Ben McAllister

You scared the living crap out of me

Shy VMP

Are all of y'all brothers

N1ght L1gh7

I’m the same play guy

Vipin Singh

Frozen 2 on the way to beat Frozen

Michaela Yleizah

#EARLY

Wasim Choudhury

Like——Nike

Kinkryder8

that was sick!

PoppinFish2121

Not nearly as good as their newest video

Wiggle

Матвей Р.

the most American video ever

Rerun Productions

The bowling balls were cool and the rideable coolers

ettica77

Vote for panda

Kuro Ashi

Noel's voice sheeeesh

MrSpacehopper123

is it just me but do i also see a crash bandicoot doll @ 6:23

Happy Cow

Wow I'm early :)

DJDANEH

replay

DerekID No

Lol he sed 1000 likes? AND HE GOT 5000 LIKES XD

victoria Caparas

224th comment!

Arielys Gomez

Yyyyyyyyyyyyyyyy BABY