Kaya Yanar - Deutsche in Hollywood - 1LIVE Köln Comedy-Nacht XXL 2018

Kaya Yanar hasst das Fliegen und Flughäfen, verursacht gerne Panik am Gepäckband und kommt mit der modernen Technik nicht mehr klar. Dafür liebt er Filme über alles, auch Bollywood-Filme! Aber warum sind Deutsche in Hollywood immer die Bösen? Die ganze Folge auf MySpass: Jetzt Abonnieren: zum Download erhältlich:Amazon:¹iTunes:¹MySpass bei facebook:MySpass bei twitter: Affiliate Link

Mochacat99

lol the drawn boy/girl looks like my crush

basicallyanedit

both the story and the art in this video are beautiful 💘

Cristian Martinez

I’m unsubbinh after seeing this

COMING 2019? IS THAT FOR REAL?

XKey YT

No one cant be better than me previall axcel beiter x10 protur

Rory Smith

We all know about capitalism, monarchy, socialism, communism, democracy, fascism, plutocracy and feudal societies, but what will be the true next stage in human development?

Adolf Shitler

Wait lilyth isn't a siren anymore? Is it because the minority died in borderlands 2? Do black people have that power now?

Saige Garcia

Do RC car racing with the fastst RC cars you find!!!

Ana B

You guys should totally do a laser tag battle!

Tajl3r

traded in 2 months time

Shuk kiu Ma

Its both

Roger Guevara

im confused skskksks

Cassie Stoddard

Well.... this sucks 😓

krisha primta

I'mma cry

Im alergic to at least 2 tree types pollen so at the spring when im tired of school it is just so annoying that i wanna die until summer

Narinder Ralhan

Coby will win

LifeWithRisks

Ya the  U.S Olimpics are good to bad Canada wins EVERY year. :) 

Vadiraj Joshi

Please make on wave board

Ollie C

I’m glad it was only Coby and Cory. With the others it would’ve been less emotional

Helix

It really does blow me away as to how amazing your content is <3

...

Caleb Forslund

Manziel did good those first two games, I'm surprised they yanked him out quickly.

Orbus XV

I'm probably gonna get a lot of backlash for what I'm about to say, but I'm gonna say it anyway.

Erin Jia

This made me cry. Like if u agree😭

cooldog2678

lmao he tried so hard to make it 10min+

kenna brakefield

I live in flordia

TIEBLOE Paalupaikka

I can't wait for this to become a cool series!

Mr Zombie

🐼 is gir...

NaFarcie135

Fortnite: We have John Wick skin.

Utter Non-Cents

Ahh yes show me a happy ad about slots before seeing this

black pink

early!

Dirtsaw23

Glad to see the Guru has a fun side. :)

nottechnicallyhere

When I was born the umbilical cord wrapped around my neck twice and I almost died

Esploda X

WHO after 150 miljon

Jacob Bronson Guy

remi gaillard can do this with a soccer ball

MrZachQ

playing music: My dick is big

Please Guru, reply!

その辺の草

ナイス!

ALL HAIL, GOAT KAWHI!

Jack E

Dang this video is already 4 years old. I remember watching it when it first came out

Jacob Mayo

60 yard field goal was mine

King Horker

13:05 thats no moon!

Jessica Healey

who else is here for the comments lmao

Meghan Cloos

35%

I love you mom

HaloHowRU

I like yourvids

Break.

Farhan Sadik

Guess what everyone’s wearing for Halloween😑

dudeigotbored

Most recent to your knowledge Easter eggs* there only new games so its not of all time. please

Doetin the cool Man with catfish

25 bounces

Lanzell Smith

Marathon continues nice one j stone sending my prayers constantly asghedom family and freinds

taeyong squirt on me

i just cant step out in my comfort zone, home and my room is like a heaven to me, netflix, laptop and books are like angels.

🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵

Derrick Kerr

you treated him like he was a peasant. and you're over here with financial problems. lol